Tràmits

1. CESSIÓ D’ÚS EQUIPAMENTS ARTS ESCÈNIQUES

Si esteu interessats en la cessió d’ús d’algun dels equipaments d’arts escèniques de la ciutat heu de seguir el següent procediment:

  • Adreçar-se a l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Banyoles, a través del telèfon 972 58 18 48 o el mail teatre@ajbanyoles.orgper tal de consultar la disponibilitat de calendari dels equipaments i presentar la vostra proposta d’activitat d’arts escèniques. (Recordeu que la programació es tanca amb una anticipació de 6 mesos)
  • Una vegada acordada i consensuada la data i les condicions d’ús amb l’Àrea de Cultura, omplir la Instància de Cessió Ús Equipament Arts Escèniques

2. CESSIÓ D’ÚS EQUIP DE SO

Si esteu interessats en la cessió d’ús de l’equip de so de l’Àrea de Festes heu de seguir el següent procediment:

3. MATRÍCULES AULA DE TEATRE

Si esteu interessats formalitzar la matrícula pels estudis de l’Aula de Teatre de Banyoles pel curs 2017-2018, heu de seguir el següent procediment i calendari:

MATRÍCULES
A l’Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Banyoles des del dia 4 fins el 15 de setembre.

Per més informació podeu trucar al 972 58 18 48, matins de 9h a 14h.
Podeu formalitzar la matrícula a través d'aquest link

4. SANT JORDI – PARADES

Si esteu interessats a realitzar un procés d’inscripció d'una parada per a la venda de roses i/o llibres durant la diada de Sant Jordi, podeu anar al següent enllaç:

https://seu.banyoles.cat/Categoriesdetr%C3%A0mits/Cultura,esportilleure/ParadesdeSantJordi.aspx

5. SOL·LICITUD LLICÈNCIA BARRACA FESTES DE SANT MARTIRIÀ

Procés d’inscripció per a sol·licitar l’adjudicació d’una barraca per a la venda de begudes i entrepans durant la Festa Major de Sant Martirià 2017, que tindran lloc a Banyoles del 19 al 23 d’octubre.

El Plec de Condicions per a la llicència de barraques 2017 presenta alguns canvis en la seva normativa respecte als anys passats, referents a la col·locació dels equips de so de les Barraques.

Qui ho pot demanar?

Poden sol·licitar aquests espais gratuïts, aquelles entitats o associacions legalment constituïdes, sense afany de lucre i inscrites al Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Banyoles, que estiguin incloses dins d'una d'aquestes categories:

a)   Socioculturals.

b)   Esportives.

c)   Centres educatius i AMPA.

d)   Associacions de veïns i comissions de festes.

e)   Polítiques i sindicals.

Fins quan?

Del 7 d’agost al 13 de setembre de 2017

Documentació necessària

1)     Sol·licitud de Barraca.

2)     Projecte d’activitats: caldrà presentar una proposta per escrit en què s’expliqui l'activitat o activitats que l’entitat dur a terme durant l'any.

3)     En el cas dels col·lectius d’estudiants es presentarà certificat de la direcció de l’institut que acrediti que estan matriculats en el centre en qüestió.

4)     Estatuts i fulls de registre de l’Associació, o poders en cas dels grups polítics i sindicats.

5)     Projecte de la barraca, on s’indiquin la posició en què es col·locaran els altaveus de l’equip de so.

6)     Llista de responsables (Nom, cognoms, telèfon i DNI de mín. 2 persones).

Preu 

Gratuït

Canals de tramitació

Enviant la documentació a través de:

- La seu electrònica
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, de dilluns a divendres de 9h a 14h.

6. SUBVENCIONS PER ACTIVITATS DEL FOMENT DE LES ARTS ESCÈNIQUES I MUSICALS PER L’ANY 2017

Tel. informació: 972 58 18 48
Adreça electrònica: cultura@ajbanyoles.org /
Per obtenir tota la informació d'aquestes subvencions cliqueu aquí

7. SUBVENCIONS PER ACTIVITATS DE FOMENT DE LES FESTES POPULARS, LA CULTURA POPULAR I TRADICIONAL I DE LES ACTIVITATS REALITZADES PEL TEIXIT CULTURAL, FESTIU I ASSOCIATIU DEL MUNICIPI PER L’ANY 2017

Tel. informació: 972 58 18 48
Adreça electrònica: festes@ajbanyoles.org /
Per obtenir tota la informació d'aquestes subvencions cliqueu aquí

Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més info
ACCEPTAR
eventis