Exposicions: LIFE POTAMO FAUNA

Conservació de fauna fluvial

Finalitzat
2017
dimarts 11 d’abril | 10:30 h
ACTIVITAT GRATUÏTA

del 11 d'abril al 11 de juny

Horari:
Dimarts a dissabte de 10:30h a 13:30h i de 16h a 18:30h. Diumenge de 10:30h a 14h.

LIFE Potamo Fauna és un projecte de la Unió Europea i la xarxa Natura 2000 que permet conservar espècies amenaçades com el cranc de riu de potes blanques (Austropotamobius pallipes), la nàiade allargada (Unio elongatulus) o la tortuga d’estany (Emys orbicularis). Durant quatre anys s’actua en 11 espais xarxa Natura 2000 de les comarques gironines.
Compartir

L’exposició té per objectiu informar de les actuacions que es porten a terme en el projecte, donar a conèixer les diferents espècies de fauna autòctones que es volen conservar als nostres rius, així com sensibilitzar a la població sobre el perill de les espècies invasores. L’exposició incorpora continguts molt visuals, gràfics, sopes de lletres, jocs i enllaços a través de codis QR.

En la seva itinerància al Museu Darder, l’exposició es complementarà excepcionalment amb vitrines on s’exposaran exemplars de les espècies que es relacionen amb el projecte, procedents del fons del Museus Darder i el Museu Arqueològic Comarcal.

Es faran visites escolars

Dimarts
11
abr
Finalitzat