Manteca Groove Corp
Concert emmarcat a l'(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles
Concert en col·laboració amb FEM Jazz! Festival d’Emergències Musicals de Banyoles
Cinc músics amb camins diversos però una visió comuna: portar el groove més enllà. Manteca Groove Corp neix de la complicitat de Cesc Tarradas aka Zangiff (dj i turntablist), Dani Morante aka Dani Entreliti (mc i productor de 97onzas), el guitarrista i tècnic de so Marc Cortina, el saxofonista Martí Cabarrocas i la cantant i pianista Emma Morante. Junts construeixen un directe potent, viu i amb molta química sobre l’escenari.
Explorant nous horitzons en el paradigma musical, el grup combina instruments de vent i de corda amb la tècnica de l’scratch i una producció plena de ritmes orgànics. Sàmplers de soul, jazz, funk i bossanova s’integren amb naturalitat en una proposta que beu del hip-hop clàssic però el reinterpreta amb una mirada fresca i contemporània.
Dani Morante aka Dani Entreliti, mc i productor / Cesc Tarradas aka Zangiff, dj i turntablist / Arnau Grabulosa, guitarrista i multi-instrumentista / Martí Cabarrocas, saxo i flauta travessera / Emma Morante, veu i piano
Organitza: Alter Sinergies
En conveni amb: Ajuntament de Banyoles







