PENJATS PER LA LECTURA. PERFORMANCE SANT JORDI 2013.

10.05.2013

Sant Jordi 2013

Enguany va ser un Sant Jordi diferent, gràcies als alumnes de Batxillerat Artístic de l’IES Josep Brugulat i alumnes de l’escola Casa Nostra de Banyoles que van fer una acció conjunta en set punts de la ciutat, on els/les lectors/es i la lectura s’integraven en el paisatge urbà de Banyoles.

El centre de Banyoles va estar ocupat per la lectura i pels lectors des de les 10 a les 12:30 h del migdia, hora que havien de tornar a les seves classes; a un llit a la Plaça Major, a unes hamaques a la Plaça dels Estudis, uns penjats d’unes cordes a una llibreria, a sobre d’una catifa a la Plaça dels Turers o sota els arbres de la Plaça dels Peixos.

Tothom es preguntava: “Què fan aquests?”, doncs una cosa ben emocionant i senzilla com LLEGIR.

Sant Jordi és un dia molt especial, ens comprem i ens regalem llibres i roses, però llegir podem fer-ho tot l’any a qualsevol lloc i podem continuar PENJATS PER LA LECTURA. Així ens ho van demostrar aquests alumnes que s’ho van passar molt bé i van engrescar-nos a llegir.

Sant Jordi 2014 encara és lluny, però ens encantaria l’any vinent veure més Penjats per la lectura!

Aquest projecte ha estat realitzat gràcies a:
Sandra Masdevall Teixidor, LIC del Pla de l’EStany i directora del projecte.
Alumnes de Batxillerat artístic de l’IES Josep Brugulat, tutoritzats per Judit Romans.
Eva Ontoso, tècnica del Pla Educatiu d’Entorn.
Espai d’Art Lluís Vilà
Irene Tortós, de la llibreria l’Altell
ColActiva (www.lacolactiva.woedpress.com)

Notícies