Mireia Calafell & Nil Ciuró
Activitat emmarcada a l'(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles
Per més informació: www.aphonica.banyoles.cat
Activitat gratuïta
Presentació d’Emergències a les comarques gironines. Una coproducció del Festival Poesia i +, FiraTàrrega i l’(a)phònica, Festival de la Veu de Banyoles
Si una emergència és el poemari que ha dut la poeta Mireia Calafell a rebre el prestigiós Premi Carles Riba de Poesia 2023. Un llibre en què “l’emergència” es desdobla en dues accepcions: l’esdeveniment greu i imprevist (en aquest cas, el final d’una relació) i també en l’acció d’emergir, la possibilitat que enceta aquesta emergència i la celebració del desig i la resistència.
A l’(a)phònica, podrem descobrir el poemari amb la pròpia veu de l’autora, que s’acompanyarà dels ritmes electrònics i experimentals, ara més foscos, ara més lluminosos, del pianista Nil Ciuró.
Mireia Calafell, veu / Nil Ciuró, sintetitzadors i efectes
Coorganitza: Òmnium Cultural
Col·labora: Biblioteca de Banyoles